NordVPN: 最優秀なVPNでセキュリティーを保護する

NordVPN: 最優秀なVPNでセキュリティーを保護する

By Nordvpn S.A.

  • Category: Utilities
  • Release Date: 2014-12-09
  • Current Version: 6.10.0
  • Adult Rating: 4+
  • File Size: 161.18 MB
  • Developer: Nordvpn S.A.
  • Compatibility: Requires iOS 11.0 or later.
Score: 4.41851
4.41851
From 3,522 Ratings

Description

NordVPNアプリをダウンロードすると、高速、プライベートかつセキュアなインターネット接続を今すぐ実現できます。本アプリはiPhoneとiPad用の簡単使用VPNアプリです。世界中の何百万人ものユーザーから信頼されています。 NordVPNサービスは、プライバシーを侵害するサードパーティー、 悪意のある攻撃者、および侵入的な広告主から、ユーザーのオンライン活動を保護します。保護手段ユーザーのネット通信を暗号化することで保護します。 NordVPNを選ぶ理由 プライバシーに理想的 NordVPNは、ユーザーのオンラインでのアクティビティの追跡は行いません。ユーザーログを記録していないこと証明するため、独立監査人に依頼し、業界初となるログ監査を実行済みです。 高速接続 NordLynxは、WireGuard® プロトコルをベースにした当社の最新のソリューションであり、最高のVPN接続速度を実現します。 強力なオンラインセキュリティ NordVPNは、次世代の暗号化と最高水準の VPN プロトコル(OpenVPN、IKEv2/IPsec)を併せて使うことで、ユーザーのデータを保護します。 タップ一つで接続 タップするだけで、接続は完了です。また、VPNの自動接続を設定し、さらなる安心を手に入れる事も可能です。 年中無休の24時間サポート 受賞歴のあるカスタマーサポートチームが、毎日いつでもお手伝いいたします。 その他の人気機能 • 無制限のデータ量 • 1つのアカウントで最大6台のデバイスを保護 • 世界中に5300台以上のVPNサーバーを設置済み IPアドレスと位置情報のプライバシーを守りましょう。公共のWi-Fiなどのネットワークに接続する時も、安全を確保。監視・追跡を心配せずに、インターネットを閲覧。簡単に接続可能です。 自動更新 ・NordVPNは有料サービスですので利用を開始するには加入が必要となります。 ・支払い確認の時点でApple IDアカウントに料金が請求されます。 ・支払いの更新は自動的に行われます。ただし、現在のお支払期間の終了する24時間前までに自動支払いの設定を無効にした場合は自動的に支払われません。 ・選択した加入プランの終了する24時間以内に更新料金が請求されます。 ・アカウント設定から自動支払いを無効にすることができます。 ・こちらからNordVPNのご利用規約とプライバシー方針をお読みください。 https://nordvpn.com/terms-of-service/ WireGuard® はJason A. Donenfeldの登録商標です。

Screenshots

Reviews

  • I can't even sign up

    4
    By Eugeneユエ
    I can't even sign up to the app, the web crash every time I try to enter my password..
  • 使い始め

    3
    By blueline71
    今のところ不満はありません。トラフィックもスムースです
  • 動作不安定

    3
    By 眼だけ野獣先輩
    VPNとして機能はしていますし、速度も問題ありませんが、動作が不安定です 特に時間が空いた状態から操作すると良く切れます 切れてからの復帰も、手動での接続が必要になります 特にwifi使用時に不安定になりやすいです さらにこの前は勝手にログアウトされていました VPNの構成も消えていましたね PCの方はそんな不具合無いのですが、iPhone版はいまいちですね…
  • Security risk

    1
    By former nord fan
    *if your support cannot understand my review here then we all are at risk even more* My favorite VPN and great support BUT SINCE the previous update, we are required to login via our default browser and to disable the kill switch. This allows all pc software, though unsure about phone apps to connect during this time with our real IP address for no good reason. Also, for those who only use portable browsers for extra security, you also must use Edge,IE or install another browser which is an additional UNNECESSARY security flaw. Might be better to avoid Nord until they stop this ridiculous requirement!!!!
  • Unstable connection

    2
    By ncb84
    Randomly disconnects the from the VPN server causing internet use to be interrupted. Follow up: As best as I can tell the ‘TCP’ setting referred to doesn’t exist or it’s buried somewhere not to be found. Even with auto connect enabled, it still constantly disconnects in the middle of use. Couldn’t even post this update when I finished without refreshing the connection (still said it was connected but no traffic was getting through)
  • 一星都不想给

    1
    By tjnjtwkpt
    根本没法用
  • Doesn’t work on iOS

    1
    By alsjshdhdj
    It works great on Android but the iOS version is frustrating.
  • 最悪 (星1だと消されるかもなので星5)

    5
    By あたまかなやわさはらまるまる
    せっかく高いお金払ったのに、接続中から一向に動きません。なんどやっても再接続がでてきます。ぼったくりだけされるので、このアプリを入れようとしてる人はぜひ『ExpressVPN』をダウンロードすることをオススメします。接続もとてもスムーズで長い時間かからず接続できるのでオススメです。
  • cannot log in

    1
    By bokeshou
    The website for logging cannot be opened, so I even cannot use this app :((((
  • Be careful!!!

    2
    By unkind support
    Very very very poor and unkind support. Not even worth 1 star. When you request for the cancellation of recurring subscription, they’ll ask you the reason. Then they’ll reply you with their suggestion without telling you that your cancellation is not carried out. If you do not answer them, they’ll understand that “you wished to continue using NordVPN”, and you’ll keep on paying the bill... Be very very careful!!! Update(2021/03/04) Thank you very much for your reply. You are the first and ONLY one who apologized for this issue. After my fourth contact to the support team, they finally issue a refund for my case (just before I received this reply from Apple) and my case is solved. Thank you very much. (Just for your reference , the related tickets’ ID are #6681648, #7738106) I edited my rating to 2 stars. One is for this issue is solved. Another one is for the support team replied me within 24hrs (at least they replied me)

keyboard_arrow_up